Blogga?!

Skriver man blogg för att bara få ur sig saker eller skriver man för att få uppmärksamhet eller skriver man för att ? Inte vet jag varför man skriver.
Anledning till att jag började skriva var inte för att skriva dagbok (Men kanske väljer jag att göra det en dag) utan mer ta upp mina tankar och funderingar om saker och ting. Det finns väl ingen regel som säger att det ska vara dagbok, det finns väl ingen regel som säger att man ska skriva precis allting om sig själv och sina närmaste?!.
Man bestämmer själv vad som ska visas och vad som ska ligga kvar i arkivet PRIVAT.
Ett tips, en hjälpande hand på vägen, en annans tanke , det är ju sånt jag tänkte på i första hand när jag valde att börja med det här.
Kanske tänker någon som jag eller helt tvärtom. that´s the thing for me.

Folk som bloggar gör det bara för uppmärksamheten fick jag höra härom dan?! låt så vara för dom som vill det, jag gör det av andra anledningar.

Jag rekomenderar Vimmelmamman, läser hennes blogg varje dag.

Ha en trevlig vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0