Film tips & Tanke

Såg Jim Carrey´s nya rulle igår på bio med tjejen. Mr Yes!

Jag måste säga att det var länge sen jag såg en film som passade mig så bra! Jag skrattade mig igenom hela filmen den var klockren som man brukar säga, Min humor helt klart.
REKOMENDERAR !!!

Tanken som slog mig efter filmen som jag diskuterade med Litz (Tjejen) var att det är f-n inte helt dumt det där.
Allt för ofta säger vi Nej tack, Nej jag hinner inte, Nej, ledsen men jag måste osv. ja och så säger vi ju rakt Nej till saker.

Det vore nog inte helt dumt att testa med att vara mer tillgörlig i vissa sammanhang och då menar jag på seriösa plan.
INTE ska man ge bort sin plånbok för att någon frågar om dom kan få den.
Men typ vardagliga saker som kan du hjälpa mig hålla den här, skulle du kunna kolla min hund jag glömde köpa mjölk, ja ni hajar.

Man sätter sina egna gränser för vad som är rimligt.

Total NEJ sida : Pengar, Brott, Sex (ja om det inte är din Fru, Man, Flickvän eller pojkvän som frågar)  tex.

Inte helt omöjligt att jag testar 1 vecka eller nåt.

Värt att tänka på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0