Gråa hårstrån?

När får man gråa hårstrån? Jag har iaf inte fått några! Än . . . nä kom o tänka på hur deprimerande det är under den här tiden av året!! Kallt, man fryser konstant!! himlen är grå och träden avskalade.
Vad gör man för att må bättre denna tid?
Solarium?, promenader, filmkvällar med mys, lite pulkabacke,  sen då??? Jag ska inte klaga men jag saknar verkligen sommarn!!!
Slippa vinteroveraller på barnen blött, skitigt o ja ni som har barn ni vet!

Linne o shorts, handduk o sola bada!!!!
Fotboll hela sommarn, aldrig tråkigt! Vet man inte vad man ska hitta på? lappar man fram till matcher idag o swishhh du e upptagen. alt. lekparken, stadsparken, utflykt, osv.

Nu tittar jag ut och sommaren backar 1 steg! Det började precis snöa lite till!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0