Happy hour !!!

I 4 bemärkelser känns dagen idag bra! 

1. Pratade med syster igår och hon meddela att min säng ockuperas av henne och hennes kille i helgen. Kort handlar det om att syster och hennes familj kommer på besök över helgen från Haparanda.
Mamma kommer inte och det är synd, hade varit kul och träffa Mamsen också.

 Syrrans kille Sami.


2. Samuel och Gabriel (Mina sons) kommer imorgon fredag.


3. Jag har fått en ny telefon då min förra var på lagning och dom hade slutat tillverka den (T650i), så istället fick jag välja en ny i butiken och valet föll på en Nokia N79 (?). Så ikväll blir det knappa ny lur.
Nya luren!

Gamla luren!


4:an kanske låter lite konstigt att ha som en bra sak idag, men det är med spänning jag går in i löneförhandling på eftermiddagen idag.


Förhoppningsvis blir det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0