saknar min 2:a familj .

Kan ju låta knäppt att kalla det sin andra familj men jag visste inte hur jag skulle beskriva det hela.

Min Mamma, Min Syster & hennes familj Emelie, Kevin & Sami Alla bor dom sen olika tider i Haparanda av alla ställen eller ja Kevin bor hos sin Pappa I Örnsköldsvik men hos syrran också .

Jag träffade min syster senast i somras under bistra förhållanden, Vår Mormor gick ur tiden (Vila i frid) Efter det flyttade min Mamma upp till Norrland istort sätt samma veva träffade jag min nuvarande sambo Lisen.

Mycket på en gång. . . Det jag ville säga var ju att jag för varje dag som går känner att jag saknar dom.
Visst det är ju bara o åka upp o hälsa på men det är ju inte så lätt ändå Jobb, Barnen, livet här hemma måste ju också ha sin gång.

Visst planerar jag och litz att åka dit till sommarn men det är ju långt dit.

F-n det jag tänker är att har man familjen nära värnar man inte om dom tillräckligt man har ofta anledningar att avböja träff etc. Jag är likadan som alla andra. Harjag något budskap i det jag skriver kanske???
Ja ta hand om de dina, en dag kan det vara försent, jag menar vad som hellst kan ju faktiskt hända.

Jag önskar jag kunde tillbringa mer tid med min 2:a familj bara, inget mer än så.....

Lite roligt i det hela när jag satt och funderade på jmin andra familj idag på jobbet messade min systers son Kevin mig.

Ses snart  2:an, förhoppningsvis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0