Singelpappa

Jag har ju tidigare berättat att jag följer några bloggar bla singelpappa som bara för 3 veckor sen började blogga och som idag är en av dom mest lästa bloggarna i sverige. Det sprider sig snabbt när någonting intressant dyker upp.

Björn (singelpappa) önskar nog att han hade ett annat bloggnamn än det han har idag, men det han gick igenom förra året i april har gjort att han ofrivilligt blivit singel.

Kort handlar hans liv idag om dagen idag, han tar ingenting för givet och han planerar inte.
För snart 1 år sen förlorade Björn sin Fru och sin 2 veckor gamla dotter Saga i en brand.
Björn räddade sin dotter Ellen ur den brinnande bilen men tyvärr fanns det ingen chans för lilla Saga och frun Josefin.

Den här bilden tog familjen någon timme innan olyckan.

Vila i Frid Saga och Josefin!


Idag lever som jag tidigare nämnt Björn med Ellen själva i Krisitianstad.

Eller? Helt själva lever dem ju inte då massor av människor i landet följer deras liv varje dag på bloggen.

 Ellen med Pappa Björn


Läs och ta del av deras liv, du med ! Mig har dom med sig varje dag.

http://singelpappa.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0